Unieke personalisatie: Een fles Tre Generazioni vertelt jouw verhaal

Unieke personalisatie: Een fles Tre Generazioni vertelt jouw verhaal

Voor veel mensen is het elke keer weer een worsteling: het vinden van een leuk cadeau voor iemand die eigenlijk alles al heeft, tenminste, een cadeau dat binnen het budget valt. Vaak eindigen we met de alom bekende, doorsnee cadeaus.

Gelukkig voor ons staat wijn vaak in de top 10 van gewaardeerde geschenken, zeker voor mannen en vrouwen van een bepaalde leeftijd. Maar wanneer je een fles wijn krijgt, verdwijnt deze vaak in het wijnkabinet, en tegen de tijd dat deze ontkurkt wordt, weet je eigenlijk niet meer precies van wie je de fles had gekregen.

Tijd voor verandering
Om dit eerste wereldprobleem te tackelen, zijn wij een stap verder gegaan dan het bieden van alleen een goede fles Italiaanse wijn; we hebben met onze pratende labels een volgende stap gezet in de ontwikkeling van wijnbeleving. We willen het geven van een fles wijn naar een nieuwe hoogte brengen. Hoe? Door het mogelijk te maken onze pratende labels op de fles wijn te personaliseren.

Personalisatie tot leven gebracht
De kern van onze benadering ligt in de innovatieve toepassing van Augmented Reality (AR) technologie in combinatie met kunstmatige intelligentie. Dit geeft de mogelijkheid om de boodschap die de personages op de fles uitspreken, geheel op maat te maken voor de ontvanger van de fles.

Gemakkelijke instap
Om de drempel voor personalisatie zo laag mogelijk te maken, hebben we de mogelijkheden opgesplitst in een eenvoudige variant (de Plus-toevoeging) en een meer geavanceerde variant (de Premium-toevoeging).

Bij een Plus-personalisatie hebben we een speciale flessenhalshanger gemaakt waarop een voorgeprogrammeerde boodschap staat voor een speciaal moment, bijvoorbeeld een verjaardag. Op deze flessenhalshanger staat een QR-code. Als je die scant, komt de fles tot leven en feliciteert het personage de jarige.

Wil je een volledige personalisatie? Dan kun je met de Premium-toevoeging de fles een geheel persoonlijk verhaal laten vertellen. Ideaal als je op een bijzondere manier iets wilt vertellen.

Waar andere wijnmerken zijn gestopt, gaan wij verder.
Hoewel de toepassing van AR in wijnlabeling niet geheel nieuw is, met merken als 19 Crimes die de weg hebben gewezen, hebben wij deze technologie naar een nieuw niveau van personalisatie en interactie getild. Het is niet alleen dat onze fles "praat" – het vertelt jóúw verhaal, in jóúw woorden. Dit niveau van personalisatie is, vooralsnog, uniek in de wijnindustrie.

Waarom personalisatie belangrijk is
In een tijd waarin we worden overspoeld door gestandaardiseerde producten en ervaringen, biedt personalisatie een kans om echt uniek te zijn. Het versterkt de emotionele band met het product en maakt elke fles niet alleen een uitstekende wijnkeuze, maar ook een drager van persoonlijke herinneringen en betekenis.

Het perfecte cadeau
Dus weet je het even niet wat je moet geven? De Tre Generazioni wijnen bieden uitkomst. Je geeft dan namelijk niet alleen een wijn van uitzonderlijke kwaliteit, maar ook een unieke ervaring die echt persoonlijk is.

0 reacties

laat een reactie achter

Let op: reacties moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd